Fiets ‘m erin!

Fiets 'm erin: wat is dat precies?

Op Koningsdag is er altijd veel te beleven, en dit jaar voegen we iets unieks toe aan de festiviteiten op de rivier de Vecht – “Fiets ‘m erin!” Het belooft een spannend en vermakelijk programma-onderdeel te worden dat jong en oud zal aanspreken.

Wat is ‘Fiets ‘m erin!’?

“Fiets ‘m erin!” is een nieuw en uitdagend evenement waarbij deelnemers op een wel heel bijzondere manier de Vecht zullen trotseren. Het concept is simpel maar opwindend: deelnemers stappen op hun fiets en proberen zo ver mogelijk te fietsen voordat ze in het water terechtkomen. Dit alles van een metershoge schans, waarna ze over een klein balkje een bel moeten zien te bereiken. Dat betekent dat balans, behendigheid en doorzettingsvermogen de sleutel zijn tot succes.

Hoe werkt het?

Deelnemers krijgen de kans om zich in te schrijven voor “Fiets ‘m erin!” in verschillende categorieën, zodat iedereen kan meedoen. Op Koningsdag worden de pontons in de Vecht geplaatst, waar deelnemers de uitdaging aangaan om zo ver mogelijk te fietsen zonder in het water te vallen. De route is niet alleen een test van fysieke kracht, maar ook van moed en vaardigheid.

Wat valt er te winnen?

Natuurlijk draait Koningsdag ook om plezier en samen zijn, maar voor de deelnemers van “Fiets ‘m erin!” wachten er geweldige prijzen! Hier zullen we later meer over bekend maken. Maar ongeacht of je nu wint of niet, we garanderen dat iedereen een onvergetelijke ervaring zal hebben!

Hoe kan ik meedoen?

Wil je deelnemen aan dit spannende avontuur op de Vecht? Houd onze website en sociale media in de gaten voor informatie over inschrijvingen en verdere details. Zorg ervoor dat je Koningsdag dit jaar op een onvergetelijke manier viert door mee te doen aan “Fiets ‘m erin!” en deel uit te maken van de Koningsdag-magie op de rivier de Vecht.

Mis dit unieke programma-onderdeel niet en kom op Koningsdag naar de Vecht om te zien wie erin slaagt om hun evenwicht te bewaren en de finish te halen in “Fiets ‘m erin!” Het belooft een geweldige dag vol plezier en avontuur te worden voor het hele gezin.

Elke deelnemer dient akkoord te gaan met de voorwaarden voor deelname.

Meedoen aan 'Fiets 'm erin'? Vul hieronder het formulier in