Alles over het feestterrein

Wat is er te beleven op het feestterrein?

Vorig jaar was het animo op het feestterrein overweldigend, voor ons als Oranjevereniging een teken om nog meer uit te pakken zodat we er samen een mooi feest van gaan maken! Ook dit jaar staat u weer versteld van het aanbod, de kinderactiviteiten zijn uitgebreid met nog meer springkussens.

In een fotobusje kunt u met gekke accessoires de meest fantastische foto’s maken, een leuke
herinnering aan Koningsdag. In onze feesttent kunt u luisteren en genieten van coverband ‘Dreamcast’ en feesten met het ‘Happy Hollands orkest’. Volop vertier dus voor jong en oud. We verwelkomen u graag om samen onder het genot van een hapje, een drankje en hopelijk het zonnetje, Koningsdag te vieren.

Ook FC Ommen is weer van de partij op Koningsdag. De club is aanwezig op het feestterrein met verschillende voetbalspelen voor de jongeren.

Laat je verrassen!

Hieronder het programma van 2023. Het programma van 2024 volgt z.s.m.