Alles over de fietsroute: versierde straten

Route versierde straten

Meedoen? Dat kan!

Ook dit jaar hebben weer heel veel straten veel werk verzet om hun straat te versieren, met prachtige resultaten. Om hier niets van te missen, heeft de Oranjevereniging een fietsroute uitgezet, zodat u geen straat overslaat.

Vanaf zondag 21 april kunt u de route fietsen door de pijlen te volgen, maar u kunt ook de QR-code scannen en de route digitaal volgen. De route heeft geen begin en geen eind, u kunt op ieder willekeurig moment starten. Wel nodigen wij u uit om zeker een bezoekje te brengen aan het altijd super gezellige feestterrein met de vele activiteiten voor jong en oud!

Kom koninklijk genieten bij de horeca in Ommen!

Fiets ook mee op woensdag 24 april! Geniet van de vrolijk versierde straten in Ommen en laat u onderweg culinair verrassen. Van een overheerlijke pannenkoek tot een gezellig diner op de Markt, een verfrissend ijsje, of sluit uw fietstocht af met een welverdiend drankje in de stad.

Dankzij een mooie samenwerking tussen KHN Ommen en de Oranjevereniging Ommen presenteren wij speciaal op de woensdag de allerlekkerste aanbiedingen van deze deelnemende horecabedrijven. Genoeg redenen voor een pitstop tijdens uw fietstocht langs de versierde straten in Ommen.  Start met een kopje koffie of spring direct op de fiets om de versierde straten te bewonderen om vervolgens neer te strijken op een gezellig terras. Alles is mogelijk!

Klik hier om deze voordeelbonnen te downloaden!