Wij gaan over op digitale ledenkaarten

Oranjevereniging Ommen gaat met de tijd mee.

Het bestuur van de Oranjevereniging Ommen neemt na meer dan 60 jaar afscheid van de oranje lidmaatschapskaarten  die de leden van de Oranjevereniging op Koningsdag gratis toegang verlenen tot het feestterrein.

“Het is niet meer van deze tijd” zegt Rico Magsino, voorzitter van de Oranjevereniging. “Het is niet meer van deze tijd, maar het is ook niet meer haalbaar om de kaarten bij alle leden te bezorgen. Dit werd altijd gedaan door een kleine groep vrijwilligers die we enorm dankbaar zijn voor al het gedane werk in de afgelopen jaren, maar begrijpen dat dit voor in de toekomst een moeilijk te klaren klus is”.

Vanaf 2023 zullen de kaarten digitaal verstuurd worden. Dit scheelt een hoop werk en is beter voor het milieu.

Om deze actie uit te kunnen voeren vragen wij van zo veel mogelijk leden het emailadres waar de kaarten naar toegestuurd kunnen worden. De Oranjevereniging wil het de leden zo makkelijk mogelijk maken en biedt daarom de mogelijkheid om via onderstaand formulier uw email adres door te geven.

Op deze manier hopen wij snel de overstap te kunnen maken.

Vult u alstublieft onderstaand formulier in