Lid worden

De Oranjevereniging Ommen zet zich al meer dan 60 jaar in voor een feestelijke Koningsdag in Ommen voor jong en oud. Als vereniging hebben wij dit altijd kunnen doen door de bijdrage van onze leden en sponsoren. Om diverse redenen zijn wij genoodzaakt om uitsluitend automatische incasso aan te bieden. Een reden is dat het voor incassanten steeds lastiger wordt om mensen te bereiken en het ze meer tijd kost om langs de deuren te gaan. Verder rekenen banken steeds hogere kosten voor het afstorten van contantgeld. Tot slot is een elektronische manier van communiceren ook duurzamer. We hoeven geen brieven te versturen, ledenkaarten te ontwerpen en te drukken en kunnen we u verder op de hoogte houden via e-mail.

Steun Oranjevereniging Ommen en word lid
Wordt u lid, dan krijgt u 4 entreebewijzen voor het feestterrein op Koningsdag. U bent lid voor €12,- per jaar.

Losse entreebewijzen voor het feestterrein bedragen € 5,00 p.p.

Vul hieronder uw gegevens in om lid te worden

Voorletters

Voornaam

Achternaam

Straat + huisnummer

Postcode

Woonplaats

E-mailadres

Telefoonnummer

IBAN nummer

Rekening houder

Mogen wij u benaderen om een kleine vrijwilligerstaak voor de organisatie van de Koningsdag op te pakken

Lidmaatschap opzeggen?

Mocht u besluiten om uw lidmaatschap van de Oranjevereniging op te zeggen, dan is vóór 1 januari van het volgende jaar een mailtje naar: leden@oranjeverenigingommen.nl voldoende. Graag naam en adres vermelden in de mail.

Het bestuur dankt u hartelijk voor het jarenlange lidmaatschap. Door uw bijdrage hebben wij de laatste jaren Koningsdag kunnen vieren zoals u dat van ons gewend bent. Helaas hebben wij bijdrages van leden en sponsoren nodig. We hebben geen andere inkomsten.