Meedoen aan de versierde straten!

Versierde straten; De versierde straten en de daarbij behorende fietsroute is weer een onderdeel van het

programma. Rond Koningsdag worden bewoners van de straten gevraagd om hun straat weer te versieren,

zodat er weer een fietsroute uitgezet kan worden.

Mede dankzij de grote deelname was Koningsdag 2022 een fantastisch succes.  Daarom worden alle straten van harte uitgenodigd om de straat te versieren.

Hoe het werkt; De straten bepalen zelf het thema en maken er naast het versieren, een gezellige happening van. De Oranjevereniging draagt een steentje bij door het verstrekken van de borrelbox.

De jury meldt zich vanaf 24 april om de versierde straat te beoordelen. Opgegeven straten met een thema worden beoordeeld. Straten die geen thema hebben en alleen enkele versiering met vlaggetjes, slingers en ballonnen zullen niet beoordeeld worden, geen startbedrag en borrelbox ontvangen. Vanaf zondag 23 april kan de route gefietst worden.

Aanmelden kan door naam en telefoonnummer voor 1 april te mailen naar

oranjeverenigingommen@outlook.com of via ons aanmeldformulier op de site. Dan wordt de straat opgenomen in de fietsroute, die vermeld wordt in het programmablad.